donderdag 9 december 2010

Ziek, zwak en misselijk

Jakkie Bakkie, ben al vanaf zaterdag niet fit. Aangestoken door mijn jongste mannetje viel ons Sinterklaas weekend in het water. Van ons vijven bleek alleen de oudste bestand tegen het zeer besmettelijke virus. Ook de middelste twee mannetjes werden getackeld en bleven het hele weekend in de lappenmand. Maar, zij knapten zondag toch wel weer iets op en konden maandag gewoon weer naar school. Net als mijn kleinste spruitje. 
Maar ik, nee, ik helaas niet. 'Ik ben nooit ziek', hoor ik mezelf nog zeggen! Zal ik nooit meer doen; dat hardop uitspreken want volgens mij heb ik het zelf uitgelokt daarmee. Heb de koude rillingen, zweetaanvallen, een hele hese, sexy stem (verkoudheid slaat bij mij altijd op de keel) en een enorme snotneus. Zo, dat je het even weet. Dus ben bijna niks tot helemaal niks aan het doen. Vandaar maar een paar mooie, niet helemaal ter-zake-doende-maar-wel-toepasselijke plaatjes: 



Nee, heb ze niet zelf gemaakt, maar zou zo maar gekund hebben, beide situaties komen in mijn tuin ook voor. 
En ondertussen: 


Tsja, wat kun je anders ;-) 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten