zondag 9 januari 2011

VRIENDIN

Het is toch ook wel weer typisch iets voor mij; via de site van KEKMBD kwam ik terecht bij een journaliste die zich bezighield met zorgintensieve kinderen. Ik dacht enthousiast als ik ben: hé, zo'n kind heb ik ook! Dus contact opgenomen met Denise Hilhorst (zo heet de journaliste), heen en weer gemaild, en uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat mijn 'verhaal' (tsja, dat is het niet, het is gewoon mijn leven) heel geschikt is voor het blad Vriendin! Interview gedaan, verhaal geschreven, gelezen en van beiden kanten oké bevonden. Maar, en nu komt het: er moet natuurlijk ook een foto bij dat verhaal! En daar hou ik niet zo van...... Ik sta echt altijd stom op foto's. 
Niet dat ik real-life nou zo mooi of knap ben, maar op foto's doe ik het gewoon echt slecht. Diepe kringen onder mijn ogen, blauwe randen daarbij, mijn haar dat net wat raar zit, mijn onderkin goed in beeld, dat werk. Maar goed, wie a heeft gezegd moet ook b zeggen. En dus.....komt er dinsdag een echte fotograaf mét visagiste (dat dan weer wel, gelukkig) om ons met zijn vijven op de foto te zetten. Wat ik daar wél heel leuk aan vind, is dat we er met z'n alllen op komen. Dat is in ons geval erg lastig te organiseren ivm de jongste. Dus, hoop op een foto waar de kids leuk, mooi op staan! En ik niet al te erg..... Word vervolgd.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten