vrijdag 25 februari 2011

Even pas op de plaats

Drukke week gehad, afgelopen week. Ja, het was vakantie, maar de kleine man was ook thuis. Die had ook vakantie, dus het was druk thuis. En omdat hij nou eenmaal niet aan uitslapen doet, stond ik gewoon om 7 uur naast mijn bed deze week. Weinig vakantiegevoel daar. Maar, wat ik dan wel prettig vond/vind is dat iedereen gewoon gezellig bij je is. Geen van de kinderen had echt afspraakjes gemaakt, dus bijna iedereen was gewoon lekker hier. En als oer-moeder vond ik dat toch stiekem wel heel fijn hoor! Vermoeiend ook, maar wel heel fijn. 


Omdat mamas ook wel eens iets vakantie-achtigs willen en mijn jongste mannetje donderdag weer naar zijn vaste logeeradres ging, hadden mijn lief en ik een heerlijk avondje + nacht in een hotel mét sauna gepland!
Even lekker tijd voor elkaar. De andere kinderen waren of bij papa of bij oma, naar keuze, en die vermaakten zich ook prima. Dat scheelt natuurlijk ook enorm, dat je weet dat iedereen lekker te plek zit. 
Het hotel bleek een prima keuze en de sauna die erbij hoort kenden we al van een eerder bezoek. Dus bekend terrein. 
Veel hebben we niet gedaan. Sauna, zwemmen, bijkomen van de warmte, lekker wat drinken, nog een sauna, nog wat luieren en tenslotte heerlijk rozig ons bed in rollen. Heerlijk.Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken.. Echt lekker. Zo fijn om even uit je eigen omgeving te zijn, even alles achter je te laten. Kon echt even uitrusten en bijkomen.






Vandaag hadden we ook nog de tijd aan onszelf en die tijd hebben we gebruikt om lekker door Groningen te drentelen. Zalig hand in hand lopen, door de stad heen schuifelen, wat kletsen. Was gewoon echt een lekker dagje. 
Bij Ikea nog wat leuke stofjes gescoord trouwens! Leuk om weer vanalles mee te maken. Heb de afgelopen week ook wel weer wat gemaakt, tussen de bedrijven door, maar ben helaas vergeten foto's te maken! Oen dat ik ben. Van de lapjes van Ikea zal ik nog foto's maken, maar daar is het nu te donker voor. 
Ik ga nu nog wat verder zwijmelen, terugdenkend aan ons mini-uitje.....





1 opmerking:

  1. Hey Janny, dat klinkt als een heerlijk uitje!
    En bedankt voor je leuke enthousiaste reactie op creJJtion, fijne week.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen