vrijdag 11 februari 2011

Holly Hobbie

Gister in mijn mailbox zomaar een berichtje van een twitter-vriendinnetje..... Omdat ik deze dagen niet zo lekker in mijn vel zit (zie blog van twee weken geleden ofzo over de school en opvang van mijn jongste zoon), had ze voor mij een nieuwe banner gemaakt! Ze had voor haar eigen blog (with love) een nieuwe, frisse banner gemaakt en voor mij dus ook zomaar eentje. Ik vind het zo mooi! En ben er dus ook zo blij mee! Ik ben een grote liefhebster van die lieve plaatjes van Holly Hobbie en dat heeft ze heel mooi verwerkt. Niet te zoet, maar wel heel lief! Dat moest ik toch echt even vermelden hoor.
Linda, dank je wel!! Ben blij met zo'n lief twitter-internet-vriendinnetje!

1 opmerking:

  1. Heel, heel graag gedaan meis. Ben blij dat jij er blij mee bent :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen