woensdag 16 maart 2011

Pyjama's

Mijn jongste kereltje is echt een lief mannetje hoor, eerlijk waar. Ik ben helemaal smoorverliefd op hem, ook op mijn andere kinders, en dus ook op hem. Hij  heeft alleen één erg irritante gewoonte die ik er maar niet uit krijg. (moet je ook eigenlijk niet proberen bij mijn autistje maar ja, ik ben erg eigenwijs en probeer het gewoon toch). Nou moet je weten dat mijn spruitje dus niet kan praten en geestelijk op het niveau van rond de 14 maanden zit, dus ik kan niet altijd meteen weten wat hij bedoeld. Ik kan zijn gedachtengang niet altijd volgen. Helaas. Want snap je hem niet, dan gaat hij op zijn arm bijten en aan zijn mouw trekken. Net zolang tot die mouw stuk is en soms nog verder, tot hij een heel stuk van die mouw heeft verwoest of soms zelfs tot hij een plek op zijn arm heeft. Heel naar, want je kunt er niks aan doen. Bovendien kost het nogal wat aan pyjama's en shirts. 










Dit is zo maar een overzicht van wat kapotte spullen van mijn mannetje. Voorheen gooide ik die kleding steeds weg, maar nu heb ik ze bewaard en ga ik er iets leuks mee doen. Over twee maanden is mijn benjamin jarig en voor die tijd wil ik het af hebben. 
Wat? Dat zul je wel zien tegen die tijd.......blijven kijken dus.....







2 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ben ook benieuwd wat je gaat maken! En benieuwd naar de resultaten van mijn boekje ja.. heb het ook op het forum gelezen dat er wat fouten inzaten, maar het is zo'n leuk boekje! Ik houd je op de 'hoogte' ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen