donderdag 3 maart 2011

Recyclen??

Ik weet eigenlijk niet of dit valt onder de noemer 'recyclen', maar het is wel het gebruiken van iets waar het niet voor bedoeld was/is. Bij ons op de voordeur hing namelijk nog altijd de krans die ik voor de Kerst er al had neergehangen. Ik vond dat ie nog best kon. Oké, er hingen kerstboompjes van vilt in, maar in het rood met wit en er hing ook een allerliefst engeltje/meisje/poppetje in met een rood en wit jurkje aan, dus niet eens echt Kerst. Anyway, nou had ik ergens op het net, weet echt niet meer waar, sorry, een krans gemaakt van pedaalemmer zakken en een strokrans. Ik had nog iets tijd over dus ik aan de slag ermee. En echt, een kind kan de was doen maar wát een leuk resultaat: 





Nee, poes hoort er niet bij, maar vond het zo'n lieve foto!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten