donderdag 3 maart 2011

Zaadjes-swap én Vossenjacht Februari



Ik deed ook nog mee aan twee swaps bij de Dutch Swappers, te weten de zaadjes-swap en de Vossenjacht in Februari. Voor de eerste was het de bedoeling naar twee partners elk zes zakjes met zaadjes te sturen: drie van mooie bloemen en drie van eetbare bloemen of planten. Daarbij moest je ook nog plantenstekers maken die erbij gezet konden worden. Nog een heel karwei want ik ben nogal streng voor mezelf. Ik kwam uiteindelijk uit op smalle Bamboe stokjes met daarop labels. Die labels had ik van stof geknipt, in twee verschillende motiefjes, die ik daarna gelamineerd had zodat ze niet alleen tegen felle zon kunnen, maar ook tegen de Hollandse regenbuien. Heb er helaas zelf geen foto's van genomen. Dus deze 'gepikt' van het blog van de Dutch Swappers 


Maar, ik kreeg dus ook zaadjes terug! Heb er wat lang op moeten wachten doordat het kindje van mijn partner ziek was, maar moet je eens kijken wat ik kreeg: 




Ik zat dus zelf nogal te worstelen met de plantenstekers en ben dus zo enorm blij met deze! Ik vind ze prachtig. Een plak hout met schors er nog omheen, schoolbordkrijt aan de voorkant en van elke groente- of fruitsoort een miniatuurtje gehaakt en op het hout geplakt. Echt heel origineel en mooi. Weet alleen niet of ik ze wel in de tuin ga zetten, ben bang dat ze één zomer niet gaan overleven en dat vind ik wel wat erg jammer.


Verder had ik dus ook meegedaan aan de Vossenjacht. Ik had daarvoor een Hartje gehaakt om een frame van ijzerdraad en daarin een hele mooie glaskraal gehangen. Ook had ik van papieren hartjes een slinger gemaakt. Verder had ik voor het eerst, een mandje van stof gemaakt en ik had wat borduurstramien en borduurgaren in de envelop gestopt. Was ook alweer zo leuk om te doen. Je kunt met de kreten die je krijgt bij de swap echt zoveel kanten op, dat je eigenlijk alles wel kunt linken aan een woord :-)
Ik stuurde dus dit naar Sascha 
Ik heb deze foto ook gepikt van het blog van de Dutch Swappers en toen wat vergroot, hij is helaas wat wazig geworden, maar dat is mijn fout dus.... Ik vergeet steeds om zelf foto's te maken. Zal er om gaan denken, want het is toch wel heel leuk om zelf ook foto's te hebben van mijn gefröbel, al zeg ik het zelf. 

Maar......ik kreeg dus ook iets terug 

Een prachtige sleutel/tashanger in mijn absolute favoriete kleurtjes en in cupcake-thema, echt helemaal goed. Weet nog niet wat ik ermee ga doen, vind hem te mooi om aan mijn tas te hangen. Een doosje met daaromheen een paddestoel gehaakt. Knap werk! En zo snoeperig! Verder een zelfgemaakt stempel van een hartje en nog een groot gehaakt hard, versierd met een stoffen knoopje en een gehaakt bloemetje in het rood met wit. Echt, ik ben er blij mee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten