zondag 22 mei 2011

Granny Stripes

Zoals ik al eerder noemde gaat het niet helemaal top met mij, lichamelijk gesproken dan. Hang nu ook voor oud vuil op de bank, bij te komen van gisteren bijvoorbeeld. Ben echt erg erg moe. Na een nacht van 14 uur slaap. Veel rusten, veel slapen,  goed grenzen stellen en meer van dat. Maar goed, de aard van het beestje is niet echt om helemaal te gaan zitten niksen. Dus hangen op de bank doe ik toch in combinatie met iets doen. Op het moment is dat de deken met Granny Stripes van Lucy, van Attic24. Mijn versie ziet er nu zo uit:


De kleuren zijn in het echt veel vrolijker, voller, maar helaas het weer werkt niet echt mee om echt mooie foto's te schieten. Ik haak het met Catania katoen, zoals eigenlijk alles wat ik haak. Vind dit toch de mooiste kwaliteit en kleur. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in ons wolwinkeltje in de stad ook niet echt een geschikt alternatief kan vinden. Net als voor de Avivo van Phildar. Daar ben ik echt een fan van, maar hij is wel wat duur, ahum. Hou me aanbevolen voor goeie alternatieven! 
Ga nu geloof ik maar een tukje doen, gaaaaaap, ben alweer moe. Vermoeiend hoor, feestjes geven.....

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes heb je gekozen voor de granny stripes...
    Jammer voor je dat je nog niet de energie hebt die je wenst, maar geloof me.., luister naar je lichaam, het komt vanzelf wel weer! (ik heb helaas deze ervaring ook gehad..)
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk!! Ik ben ook bezig, maar dan met een reuze grannysquare (de stripes staan nog op mijn to-do-verlanglijst). Ik vind dit vooral lekker werken omdat je niet zo hoeft na te denken. De kleuren zijn zo al prachtig! Heel veel sterkte en ik wens je een berg energie! Enneh... dankje voor het grappige compliment op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de kleurtjes erg mooi!! Haken is ook mijn favoriete bezigheid als ik moe ben ;-) Gewoon lekker aan toegeven, ook aan het slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janny, het was heeeeel koud! Haha! Maar ik ben er in geweest en inderdaad mijn dochter niet! Maar vorig jaar wel hoor, ze is net zo'n bikkel als ik ;-) Mijn oudste op een luchtbedje en dan vooral niet spatten natuurlijk! Jammer dat ze er bij jou niet inwilden! Tot gauw, ik tel de dagen af!!! Las dat je met Carolien meereed, is wel leuk, ik ga samen met Nicole, kom je toch niet alleen aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen