donderdag 2 juni 2011

En..hij....is.....klaar!!!!!

Even  heel snel een berichtje, zonder foto's want het is al veel te donker om nog foto's te maken. Maar......
hij.....is.......klaar! Wat? Nou..... de deken van mijn jongste! Gelukkig ook maar, het begon me aardig op de nek te zitten. Ik wilde heel graag aan andere projectjes beginnen maar vond dat ik eerst die deken af moest hebben. Want, ik ken mezelf. Ik begin heel makkelijk aan weet ik hoeveel andere dingen en voor je het weet ligt dat ding een jaar in een hoek stoffig te worden. Moeten we niet hebben. Dus, afmaken die hap. En dat heb ik vandaag gedaan! Inmiddels ligt ie op het bed van mijn jongste, die er zelf niet is. Morgen ga ik echt meteen foto's maken om mijn werk aan jullie te laten zien, en ik ben heel benieuwd naar wat jullie er van vinden........
Ik ben echt zo blij dat hij af is en dat hij geworden is zoals ik wilde. Met mooie herinneringen erin verwerkt én heel lekker zacht om onder te liggen.
Voor mijn zoon.

2 opmerkingen:

  1. Foto....!! Ik ben reuze benieuwd, hoor.
    Wat kun je blij zijn als je heel lang aan iets gewerkt hebt, en het is helemaal naar je zin..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, yes! Ik ben ook erg benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen