zondag 25 december 2011

ALL YOU NEED IS LOVE....

Nee, normaal ben ik niet zo van de grote letters, uitroeptekens enzo. Maar dit mocht wel, vond ik zelf. 
Ik zat namelijk gisteravond, samen met heel veel andere romantische zielen, te kijken naar de Kerstspecial van All You Need is Love. Tuurlijk gaat dat volgens een redelijk voorspelbaar concept, maar het blijft gewoon zó lief om naar te kijken. Ik weet het, ik ben erg sentimenteel en hopeloos romantisch. Maar, waar ik echt door geraakt werd, kwam eigenlijk als een soort toetje helemaal aan het einde van de uitzending. 
Waylon. Ja, hij, die zanger. Waylon. Hij zong een heel bekend liedje, maar zoooooooo mooi. (Vind ik dan) Ik kende het liedje al, maar op de één of andere manier beleefde ik de tekst nu veel meer. En raakte de tekst me. Hele simpele, eenvoudige tekst. Over de liefde. Luister maar


Mooi he? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten