maandag 20 mei 2013

Jarig!


De mei maand is bij ons altijd een erg drukke verjaardagsmaand. Mijn op-één-na-jongste, ik, mijn lief, mijn dochter èn tussendoor is het dan ook nog moederdag. Gezellig, maar ook wel lastig hoor. Ik moet dan zoveel dingen bedenken die ik zou willen hebben en dat weet ik nooit. Ik heb niet zoveel wensen, op materialistisch vlak dan. 
Dit jaar was het iets anders!! Ik heb al een hele tijd (nou ja, hele tijd: zo'n 14 jaar denk ik) een naaimachine. Ja daarvoor ook al hoor, en daarvoor en.... Het is duidelijk. Maar goed die naaimachine, die heeft kuren. Mega kuren. Slecht transport, om de haverklap vastlopen, dat werk. Dus.....eigenlijk.....wilde ik wel heel graag een nieuwe. En die zijn duuuuur. Een mooi verjaardagsscadeau dus: geld om te sparen voor een nieuwe naaimachine! Maar.... Een kleine week voor mijn verjaardag zei mijn lief dat hij lang had zitten denken over een cadeau voor mij, maar dat hij naar zijn hart luisterde en mij dus graag een nieuwe naaimachine wilde geven.....!!!! Ik was er echt stil van. Wow.
En deze is het uiteindelijk geworden




Een Lewenstein met allerlei toeters en bellen maar niét computergestuurd, dat ging me net iets te ver. Maar blij dat ik er mee ben! Hij staat te pronken op de achtertafel. Ik heb er nog niks mee genaaid wegens tijdgebrek maar dat komt snel, dat weet ik zeker. Maar van alleen het kijken ernaar word ik al zo blij!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag en met je mooie cadeau! Die gaat je zeker goed bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen